sâmbătă, 6 decembrie 2014

Rupe oase măi Ciuvică , dă-te mare futangiu chiar de ai o puță mică

Scandal Mugur Ciuvică - Petre Roman, în direct la TV, din cauza lui Klaus Iohannis
Președintele GIP, Mugur Ciuvică, și deputatul PNL, Petre Roman, s-au cotrat dur marți seara, în emisiunea "100 de minute", de la Antena 3.
 
"Mi se pare și mie absurdă ideea asta, că nimeni nu trebuie să discute deciziile instanței. Dar mie îmi rămâne și o să îmi rămănâ mult timp în minte declarația făcută de Klaus Iohannis în ziua în care a fost condamnat Voiculescu. (...) În ziua aia, dl Klaus Iohannis a spus că partidul său va veghea la independența justiției și va apăra independența justiției de atacurile presei. Asta a fost declarația dlui Klaus Iohannis în după-amiaza zilei în care s-a dat condamnarea aia dementă total", a declarat președintele Grupului de Investigații Politice, care a primit imediat răspuns din partea deputatului PNL.
"Răspund scurt și la obiect: 1. Lega instituie obligativitatea principiului aleatoriu. Asta spune legea. 2. Dl Klaus Iohannis n-a spus că va apăra ...", a reacționat Petre Roman, moment în care Mugur Ciuvică a intervenit și între cei doi a izbucnit un conflict.
Mugur Ciuvică: Ba da, ba da ...
Petre Roman: Domnule, n-a spus că va apăra de presă! Asta e o invenție!
M.C.: Ba da, așa a spus! De atacurile presei! Cum adică?
P.R.: Nu, asta e o invenție! O să vă căutați ...
M.C.: Domnule Roman, vă dau citatul când vreți ...
P.R.: Vă cunosc bine ...
M.C.: Trebuie să apărăm justiția de atacurile presei!
P.R.: Nu de presă!
M.C.: Cum să nu?
P.R.: Mai căutați o dată!
M.C.: Ei, mai căutați dumneavoastră, că l-am avut, a fost pe ecran.
P.R.: Nu știu!
M.C.: Credeți-mă, că noi cu asta ne ocupăm, cu monitorizările. Vă dau citatul oricând. 
P.R.: Și eu mă ocup de politică.
M.C.: Nu cred!
P.R.: Ba da, mă ocup de politică.
Mugur Ciuvică, Petre Roman și Alessandra Stoicescu, momente tensionate în direct la Antena 3: "Îmi cereți socoteală?"
Mugur Ciuvică, Petre Roman și Alessandra Stoicescu au fost protagoniștii unor momente tensionate în ediția de marți a emisiunii "100 de minute", de la Antena 3.
 
După ce Mugur Ciuvică a prezentat o declarație despre justiție făcută de Klaus Iohannis în ziua în care a fost condamnat Dan Voiculescu, Petre Roman a intervenit și i-a spus președintelui GIP că vorbește "mult și prost".
Schimbul de replici dintre cei doi a continuat câteva secunde, după care deputatul PNL s-a adresat moderatoarei, solicitându-i să intervină: "Dlui face circ, dar dvs ce faceți?"
"Îmi cereți mie socoteală? (...) E treaba mea pe cine chem în platou. Dvs v-ați simțit bine de fiecare dată în emisiunea mea, nu cred că e cazul să mă scoateți la tablă și să îmi cereți socoteală", a reacționat Alessandra Stoicescu, după care spiritele s-au calmat.
Mugur Ciuvică - Dana Grecu - Mihăiță Calimente, replici halucinante. "Mercenară-i mă-ta!" 
Mugur Ciuvică și Mihăiță Calimente și-au împărțit replici dure în emisiunea Danei Grecu, moderatoarea ce a încercat să calmeze spritele în platoul "La ordinea zilei". 
 
Iată dialogul dintre cei trei, de la Antena 3, din emisiunea "La ordinea zilei":
Mugur Ciuvică: Doamna Grecu, m-am plictisit de domnul Calimente. 
Dana Grecu: Va trebui să vă plictisiți și de mine în curând. 
Mugur Ciuvică: De dumneavoastră nu m-am plictisit, de domnul Calimente m-am plictisit. 
Dana Grecu: Eh, încercați să vă plictisiți de mine. 
Mugur Ciuvică: Un coleg de partid al domnului Calimente a intrat acum o luna la pușcărie, anunțând cum o să intre alții la pușcărie și cum or să aibă alții dosare penale. A intrat la pușcărie, în momentul în care cu blănosul ăla, cu moderatorul de la Realitatea, anunța el...
Dana Grecu: Dar mie cum îmi spuneți? 
Mugur Ciuvică: Când o să vreau eu să vă spun, vă spun. 
Dana Grecu: Păi spuneți-mi acum. 
Mugur Ciuvică: Anunțau ei acolo cum o să aresteze DNA-ul pe nu știu cine și pe nu știu cum. Dacă există o diferență între Calimente și Iohannis, diferența e că Iohannis vorbește puțin și prost și Calimente vorbește mult și prost. E diferența de cantitate, dar de prostie nu e. 
Dana Grecu: Domnule Ciuvică, am o rugăminte la dumneavoastră, încercați să nu mai țipați în timpul emisiunii. 
Mugur Ciuvică: Nu țip, dacă aș țipa, ați sesiza. 
Dana Grecu: Adică puteți și mai tare.
Mihăiță Calimente: E un pic surd, că ăia vorbesc tare. 
Dana Grecu: O să vă rog să nu vă jigniți. 
Mugur Ciuvică: Nu mă poate jigni pe mine Calimente. Niciodată, vreodată, Calimente n-are cum să mă jignească. 
Mihăiță Calimente: Nici pe mine Ciuvică, pentru că domnul Ciuvică este corul bocitoarelor din PD. 
Dana Grecu: Din PD?
Mihăiță Calimente: Din PSD. PD, PSD, nu contează, că-i mercenar, se poate duce la...
Mugur Ciuvică: Mercenară-i mă-ta! Mă-ta, nu eu. 
Mihăiță Calimente: Da? Mulțumesc, domnule Ciuvică. Bociotoarele în teatrul antic era corul ăla... 
Mugur Ciuvică: Bociotoarele era corul, Calimente?
Mihăiță Calimente: Erau corul... 
Mugur Ciuvică: Era corul sau erau corul?
Mihăiță Calimente: Era corul antic, erau bocitoarele din corul antic și erau bărbații, că nu jucau femeile în corul antic, erau bărbați mascați, deci, de ani de zile ascult această bocitoare antică. 
Dana Grecu i-a atras în repetate rânduri atenția lui Mugur Ciuvică, care a continuat atacurile la adresa lui Mihăiță Calimente. 
Cristian Bușoi - Mugur Ciuvică, schimb dur de replici, în direct la TV. Klaus Iohannis, mărul discordiei 
Europarlamentarul PNL, Cristian Bușoi, și președintele GIP, Mugur Ciuvică, au fost protagoniștii unor momente tensionate, vineri seară, în direct la TV. Mărul discordiei a fost președintele ales, Klaus Iohannis.
 
"Faptul că dl Iohannis este un altfel de președinte este un lucru adevărat. Dacă e sincer convins sau nu dl Ponta de acest lucru, eu am îndoieli. Sper să se convingă în timp și dlui și toți românii, chiar și cei care poate nu-l vor vota sau nu-l vor susține, că au simpatii de altă direcție, dar măcar să recunoască că va fi sau că este un altfel de președinte decât a fost Traian Băsescu", a spus Cristian Bușoi, în ediția de vineri a emisiunii "Subiectiv", de la Antena 3, moderată de Răzvan Dumitrescu.
În acel moment, prezent și el în platou, Mugur Ciuvică a intervenit: "Dar se vede că e altfel de președinte, că e mai blonziu, are mai mult păr, e mai înalt, vorbește mult mai rar ...".
Cristian Bușoi: Eu consider că nu în sensul acesta, ci în sensul exercitării funcției prezidențiale, despre asta vorbim.
Mugur Ciuvică: Cum poate să știe cineva pe lumea asta cum va fi Iohannis în exercitarea funcției? 
Cristian Bușoi: Pe baza a ceea ce vede în prezent, ce a văzut până acum, caracterul unui om, să facă niște predicții. 
Mugur Ciuvică: Caracterul e mai complicat, dar putem să vedem faptele, domnule Bușoi: Băsescu a intrat cu "Flota în mandat", ăsta intră cu retrocedările și cu înfierile de copii în '90. Ăla a intrat cu Casa din Mihăileanu, Iohannis intră cu șase case, dintre care două luate pe retrocedări cu acte false. Vedeți, fapte?
Cristian Bușoi: Știți bine că sunt afirmații care nu s-au demonstrat ...
Mugur Ciuvică: Totul s-a demonstrat, nu mai vorbiți prostii cu mine chiar în față! Ai șase case, din care două case au fost luate cu retrocedări cu acte false.
Cristian Bușoi: Nu e adevărat!
Mugur Ciuvică: La vânzarea de copii, nu la înfiere, că am fost eu gentil, la vânzarea de copii a participat, măcar în calitate de "baby driver" și nu în calitate de "baby broker", ca susținătorul lui ...
Cristian Bușoi: Dacă decideți să folosiți aceeași retorică pierzătoare din campanie, folosiți-o! 
Mugur Ciuvică: Aceeași retorică ... sunt fapte, domnule Bușoi, fapte! Pe de altă parte, mă uit, tot sistemul lui Băsescu, creat de Băsescu în zece ani, este în spatele lui Iohannis, de la partidul pe care îl reprezentați dvs acum, până la toată propaganda băsistă. Ce altfel de președinte vedeți?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu